Dinsdag 4 september Deel 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Cynthia - WaarBenJij.nu Dinsdag 4 september Deel 2 - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Cynthia - WaarBenJij.nu

Dinsdag 4 september Deel 2

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

04 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Daar ben ik weer :) Wat allemachtig groot zeg die Dubai Mall! Vier verdiepingen met alleen maar winkels, winkels en natuurlijk een enorm aquarium in het midden! Wat was dat vettt!!! Met z’n tunnel dwars door het aquarium heen, waar je doorheen kunt lopen. We waren net kleine kinderen! KIJK EEN HAAI!! OWW DIE VIS IS LELIJK! Geweldig :)

Een Shopping Mall is natuurlijk niet goed voor mij. Ik mag maar 23 kilo in mijn koffer en zit nu al op 19 kilo. Dus ik mag niets kopen. Alleen kijken, kijken en nog eens kijken. Geen pretje kan ik je verzekeren!

Tegen 19 uur zijn we richting Burj Khalifa gelopen. Wat een groot gebouw is dat! Echt niet normaal. Ook alle andere gebouwen die er omheen staan zijn echt mega! En hebben een geweldige uitstraling. De watershow was wel spectaculair! Alleen jammer dat ie nog geen 5 minuten duurde.

Nu is het alweer kwart voor 10. Nadine en ik zijn kapot! Morgen hebben we een lange dag voor de boeg, aangezien we pas donderdagochtend om 2:25 uur richting Kuala Lumpur vliegen.

Jullie horen snel weer van mij!

  • 05 September 2012 - 10:07

    Laura Sanders:

    Haa, Ik heb je link gevonden!
    Super leuk, geniet nog ffn van Dubaiii! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Op 3 september vlieg ik naar Abu Dhabi, waar ik een stop over maak van 3 nachten. Vervolgens vlieg ik donderdagochtend naar Kuala Lumpur. In deze stad ga ik 3 maanden stage lopen bij YY Property Solutions. Op 7 december vliegen Maarten en Simone over. Samen gaan we voor 2 maanden reizen door Maleisie, Thailand en Indonesie. Op 8 februari 2013 zit onze vakantie erop en vliegen we terug naar Nederland.

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 42127

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 08 Februari 2013

Van Chiang Mai naar Lombok

03 September 2012 - 08 December 2012

Stage lopen in Kuala Lumpur

Landen bezocht: