Spanning!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cynthia - WaarBenJij.nu Spanning!! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Cynthia - WaarBenJij.nu

Spanning!!

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

04 December 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur



Nog maar een paar dagen en dan komen Maarten en Simone. Ik kan niet wachten, ik slaap weinig en ik heb hoofdpijn. Ik hoop dat het door de spanning komt. Daarnaast hoop ik dat mijn uitslag ook door de spanning komt, maar daar ben ik niet zo zeker van. Inderdaad, ik heb weer last van uitslag. Sinds afgelopen vrijdag ben ik veranderd in een of ander rood gestippeld monster! De allergische reactie is terug. Ik heb geen zin om naar de dokter te gaan. Ik verwacht dat als ik straks naar Thailand ga, de allergie zal verdwijnen. Inmiddels eet ik geen yoghurt meer, gebruik ik andere shampoo en spul voor mijn huid. Of mijn allergische reactie hiervan komt, weet ik niet.

Even een kort verslag van vorige week. Door de weeks eigenlijk weinig boeiends gedaan. Ik ben nog steeds druk geweest met het rapport. Inmiddels is het rapport al af, eindelijk!


Vrijdag 30 november

Vrijdagavond heb ik samen met Nara en Nadine pizza gegeten in de Shopping Mall. Nara vertrekt zaterdag. Dan gaat hij terug naar Mongolië. Eindelijk geen gestalk meer! Geen boze smsjes dat ik niet reageer, niemand aan de deur die maar liefst 10 keer aanbelt en ik hoef niet meer uit te leggen dat ik ook iets beter te doen heb dan alleen met hem afspreken. Na het eten hebben we een potje gebiljard. Nara zei dat hij mega slecht was. Nou dat hebben we geweten. Naar drie stoten had meneer al zijn ballen in de gaten gespeeld. Wat een gek! Hij bleef volhouden dat hij echt slecht was, tja. Ik denk dat het woord ‘slecht’ dan een andere betekenis voor hem heeft. Ook het woord ‘alcohol’ heeft namelijk een ander betekenis. Hij vindt dat bier niet tot ‘alcohol’ behoort, maar gewoon onder ‘bier’. Tja.. ik weet niet op wat voor een school hij heeft gezeten (of dat hij überhaupt naar school is gewest), want hij was er sterk van overtuigt dat bier echt geen alcohol is. Ik heb hem maar in zijn droom laten leven. Na het potje biljard zijn we naar de film Twilight gegaan. Een stomme zet achteraf, want de voorgaande afleveringen heb ik nooit gezien. Ik snapte de film maar half en vond hem dus erg saai!
Ik heb btw ook een misdaad gepleegd! Ik heb bier mee gesmokkeld in de bioscoop, oehhh. Van te voren hebben we bier gekocht in de supermarkt en opgedronken tijdens de film. Kan best ! Gelukkig zijn we niet gesnapt.


Zaterdag 1 december

Zaterdagavond zijn Nadine en ik samen met Hesam naar een Iraans restaurant geweest. Waar we wat gegeten en gedronken hebben. A.s. maandag vliegt hij terug naar Iraan. Een soort van afscheid dus. Daarom hebben we ook maar 4 liter bier besteld. Kan best!


Zondag 2 december weinig bijzonders gedaan. Haha


Deze week niet echt mega grote plannen. Morgen hebben Nadine en ik een lunch of diner met onze collega’s. Nadine dacht lunch en ik dacht diner, vandaar. Dus even afwachten wat het nou precies is. De dagen duren nu alleen zo lang, aangezien ik zo uitkijk naar zaterdag! Zaterdag komen Maarten en Simone. Tot en met dinsdag heb ik de tijd om ze kennis te laten maken met Kuala Lumpur en de momenteel prachtige shopping malls! Kerst komt eraan, waardoor de shopping malls echt prachtig zijn gedecoreerd.

Dat was het wel weer voor vandaag !! Tot snel.


  • 05 December 2012 - 06:39

    Lynn:

    Hey meid,

    Wat vervelend van die allergie die steeds terugkomt! Hopelijk gaat het over als je in Thailand bent.

    Ik wens jullie alvast heel veel plezier, maar dat gaat vast en zeker goed komen! Ik vind het nog steeds erg jammer dat ik niet kan komen!

    Tot vanmiddag op Skype!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Op 3 september vlieg ik naar Abu Dhabi, waar ik een stop over maak van 3 nachten. Vervolgens vlieg ik donderdagochtend naar Kuala Lumpur. In deze stad ga ik 3 maanden stage lopen bij YY Property Solutions. Op 7 december vliegen Maarten en Simone over. Samen gaan we voor 2 maanden reizen door Maleisie, Thailand en Indonesie. Op 8 februari 2013 zit onze vakantie erop en vliegen we terug naar Nederland.

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 42121

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 08 Februari 2013

Van Chiang Mai naar Lombok

03 September 2012 - 08 December 2012

Stage lopen in Kuala Lumpur

Landen bezocht: