Maandag 3 september van Düsseldorf naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Cynthia - WaarBenJij.nu Maandag 3 september van Düsseldorf naar Dubai - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Cynthia - WaarBenJij.nu

Maandag 3 september van Düsseldorf naar Dubai

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

03 September 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag is de dag. Ik ga voor 5 maanden naar het buitenland. Toch dringt het nog niet helemaal tot mij door. 5 Maanden is een beste tijd. Maar als ik er dieper over nadenk valt het best mee. Zodra Sinterklaas en de kerstdagen voorbij zijn, ben ik alweer bijna terug!

De vlucht is erg goed verlopen! De stewardessen zorgden goed voor mij: ik kreeg eten en drinken! Daarnaast had ik zelfs een privé televisie! Wat wil je nog meer!

Om half 9 (lokale tijd, dus half 7 in Nederland) landde het vliegtuig in Abu Dhabi. Nadine en ik, als twee behoorlijke blondjes, konden natuurlijk onze bagage niet vinden. Uiteindelijk hadden we het aan de andere kant van het vliegveld gevonden, waarbij we in de rij stonden met alleen maar witte jurken. Ik voelde me net een attractie! Meisjes met blond haar, zo bijzonder is dat toch niet?

Bij het vliegveld stond een busje voor ons klaar, die ons naar Dubai heeft gebracht. Helaas niet in de buurt van het hotel dus moesten we met een taxi naar het hotel worden gebracht. Om half 12 hadden we eindelijk het hotel bereikt!

Het hotel is echt een mega hotel, met wel acht verdiepingen en zowat 100 kamers per verdieping. De kamer is netjes en de douche is fijn. Mag dus niet klagen!

In Dubai raakt de temperatuur bijna de 45 graden aan, waardoor het buiten echt een sauna is! We hebben dus maar besloten om morgen met de bus naar het stand te gaan. Om 9 uur vertrekt de bus en nu is het bijna half 2! Dus tijd om naar bed te gaan !!

Liefss Cynthia

  • 04 September 2012 - 17:47

    Lynn Kummer:

    Hey meid,

    Wat een beleving hè?! Geweldig! Heel veel plezier vandaag aan het strand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Op 3 september vlieg ik naar Abu Dhabi, waar ik een stop over maak van 3 nachten. Vervolgens vlieg ik donderdagochtend naar Kuala Lumpur. In deze stad ga ik 3 maanden stage lopen bij YY Property Solutions. Op 7 december vliegen Maarten en Simone over. Samen gaan we voor 2 maanden reizen door Maleisie, Thailand en Indonesie. Op 8 februari 2013 zit onze vakantie erop en vliegen we terug naar Nederland.

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 42124

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 08 Februari 2013

Van Chiang Mai naar Lombok

03 September 2012 - 08 December 2012

Stage lopen in Kuala Lumpur

Landen bezocht: