Reisinformatie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu Reisinformatie - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Cynthia - WaarBenJij.nu

Reisinformatie

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

28 Augustus 2012 | Nederland, Deventer

Beste familie en vrienden,

A.s. maandag is het zover, dan vlieg ik samen met Nadine van Dusseldorf naar Abi Dhabi. Waar ik 3 dagen verblijf en dan naar mijn eindbestemming Kuala Lumpur vlieg. Dit verslag bevat wat informatie zoals de vluchttijden en verblijf.

Vluchttijden heenreis:
ma 3 sept van Dusseldorf naar Abu Dhabi, vertrek 11:50 & aankomst 20:20
Do 6 sept van Abu Dhabi naar Kuala Lumpur, vertrek 02:40 & aankomst 14:00

Vluchttijden terugreis:
Vr 8 febr van Kuala Lumpur naar Abu Dhabi, vertrek 20:25 & aankomst 23:45
Za 9 febr van Abu Dhabi naar Dusseldorf, vertrek 02:05 & aankomst 06:25

In Abu Dhabi is het 2 uur later dan in Nederland en in Kuala Lumpur is het 6 uur later dan in Nederland.

Voor de paar dagen in Abu Dhabi (waar we doorreizen naar Dubai), hebben we een hotel geboekt: Citymax Bur Dubai (link met informatie over het hotel: http://www.booking.com/hotel/ae/citymax-bur-dubai.nl.html?aid=311093;label=citymax-bur-dubai-W7zd4Erno4vP40YYzq22BQS5905821324:pl:ta:p1:p2:ac:ap1t1:neg;ws=&gclid=CP-GvsObirICFQMNfAod6FEA_w). In dit hotel verblijf ik tot woensdag 5 september. 's Avonds vertrek ik naar het vliegveld van Abu Dhabi om in het vliegtuig naar Kuala Lumpur te stappen.

In Kuala Lumpur heb ik voor de eerste 3 maanden een appartement. Het adres is als volgt:
Pelangi Utama
Block B - 13 - 6
Jalan Masjid, PJU 6A, 47400
Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan
Malaysia

Voor zover ik het begrijp heeft WIM (Woman's Institute of Management, website http://www.wimnet.org.my/ ) een apart gebouwtje waar ze kamers verhuren.

Tot slot is het natuurlijk interessant om te weten bij welke bedrijf ik stage ga lopen: YY Property Solutions (website http://www.yypropertysolutions.com/t1/profile.php en de nieuwe website http://www.i-visionsb.com/yypropertysolutions006v3/profile.htm ). Het grappige is dat dit bedrijf precies hetzelfde adres heeft als het appartement. De kans is groot dat als ik uit mijn bed rol al op kantoor ben. Hoe dit precies zit, houden jullie van mij tegoed!

Heb je vragen of snap je iets niet in mijn reisverslag (ook voor de reisverslagen die natuurlijk nog gaan komen) vraag het gerust aan mij!

Veel liefs,

Cynthia


  • 03 September 2012 - 11:46

    Lynn:

    Hey meid,

    Nog een kleine 5 minuten en je bent van Nederlandse bodem. Gek idee hoor.

    Heb net even naar jullie hotel in Abu Dhabi gekeken. Ziet er goed uit! Gaan jullie ook nog een dagje naar Dubai, of is dat te ver weg van Abu Dhabi?
    Heb ook nog even op de website van het bedrijf gekeken waar jullie stage gaan lopen. Ga me er nog een keer wat beter in verdiepen, maar je gaat volgens mij een hele leerzame en geweldige periode tegemoet!

    Ik blijf je volgen. ;)

    Liefs xxx

  • 03 September 2012 - 11:51

    Lynn:

    Correctie: van Europese bodem, hihi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Op 3 september vlieg ik naar Abu Dhabi, waar ik een stop over maak van 3 nachten. Vervolgens vlieg ik donderdagochtend naar Kuala Lumpur. In deze stad ga ik 3 maanden stage lopen bij YY Property Solutions. Op 7 december vliegen Maarten en Simone over. Samen gaan we voor 2 maanden reizen door Maleisie, Thailand en Indonesie. Op 8 februari 2013 zit onze vakantie erop en vliegen we terug naar Nederland.

Actief sinds 06 Aug. 2012
Verslag gelezen: 715
Totaal aantal bezoekers 42190

Voorgaande reizen:

08 December 2012 - 08 Februari 2013

Van Chiang Mai naar Lombok

03 September 2012 - 08 December 2012

Stage lopen in Kuala Lumpur

Landen bezocht: